субота, 7 березня 2015 р.

#КнижковийВиклик27
[27 книг до 27 років]
   Натрапила в мережі на статтю, де міститься список книг, які потрібно прочитати до 27 років. І вирішила заставити себе прочитати все з цього списку. Одні книги я вже прочитала, інші - давно хотіла прочитати, про деякі взагалі вперше почула. Це буде хороший стимул заставити себе читати. Бо під час навчання завжди бракує часу на це. 
  Я зробила собі табличку, щоб могла бачити, які книги вже прочитані, а які ще потрібно. В колонці справа я буду записувати дату, коли я прочитала цю книгу(деякі книги вже позначені, це через те, що я їх вже давно прочитала, але не можу сказати точну дату).
  Враховуючи те, що мені 20 років, в мене ще є цілих 7 РОКІВ, щоб прочитати ці книги. Це дуже реальна цифра (враховуючи те, що я поставила собі за мету кожного року прочитувати по 30 книг мінімум), я впевнена, що я все це прочитаю :)
Головне стимул.
  Надалі, коли я буду викладати пост з прочитаною книгою з цього списку, я буду позначати його хештегом #КнижковийВиклик27. Думаю, це буде цікаво. Приєднуйтесь! :)

Немає коментарів:

Дописати коментар