вівторок, 10 березня 2015 р.

#Покупки
  Не змогла втриматись, щоб не поділитись з вами книгами, які я придбала сьогодні. Це "Я, Паштєт і армія" Кузьми і "Де закінчується райдуга" Сесілії Ахерн.

  Книгу Кузьми я купила під впливом останніх трагічних подій. Вирішила, що одна його книга повинна бути в моїй маленькій бібліотеці. Я трохи довго шукала хоч якусь його книгу, бо ні першої ("Я, Победа і Берлін"), ні цієї ніде не змогла знайти. Виявилось, що просто всі під впливом цієї неочікувної аварії всі вирішили собі купити книги. Тому просто закінчились вони в книжкових (в тих, де переважно я купляю книги). Але нарешті я вже купила цю книгу.
Трохи про книгу.
Я буквально тільки почала читати її, прочитала приблизно 2-3 сторінки поки чекала маршрутку. Але з перших сторінок одразу відчувається енергетика і манера Кузьми. Його книги завжди без цензури, вони містять слова, думки та наміри, які всі ми відчуваємо, але в силу прийнятих норм, не виявляємо їх. Тому я дуже хочу прочитати "Я, Паштєт і армія" :)

Книгу Сесілії Ахерн я також давно чекаю. Я її заказувала із складу магазину, бо хотіла мати її в українському перекладі. Її я купила під впливом хорошого передчуття від екранізації. Фільм "С любовью, Рози" є екранізацією саме цієї книги. Кажуть, що фільм так собі. Але я чомусь дуже хочу прочитати про цю історію. Обкладинка книги мені шалено подобається. Хоч вона типового "дівчача", але це додає її якось елегантності та інтриги.

Я в передчутті чудових вихідних
 із моїми покупками! :)

Немає коментарів:

Дописати коментар