субота, 21 березня 2015 р.

Сесілія Ахерн
"Де закінчується райдуга"
[книга та фільм]

Чому я вирішила прочитати книгу?
   Як завжди, почула про неї від буктюберів. Потім дізналась, що вона має бути екранізованою. В мене виникло відчуття, що я повинна її прочитати. І через те, що ця книга - це такий собі "дівчачий" роман, я вирішила, що потрібно мати хоч одну таку книгу в своїй бібліотеці. Хоча в книжковому магазині її не було, але я твердо вирішила її придбати, тому замовила її зі складу. Вона трохи довго йшла, але через це я тільки ще більше захотіла її прочитати!

Оформлення та сюжет книги!
  Мені дууууже подобається обкладинка книги. Вона така мила. Від цієї обкладинки вже відчувається тепло і радість :)
  Книга розповідає історію двох найкращих друзів. Їхня дружба почалась ще в дитинстві і тривала понад 40 років. І в один моменту вони відчули Тишу, яка дала їм відчуття не тільки дружби, а чогось більшого. Але вони боялись признатись в цьому, тому кожен жив своїм життям, і робив свої помилки... І так тривало дуже довго.

Враження від книги.
  Книга досить велика (493 сторінки). І 488 з них просто описують життя двох людей, їх друзів, родичів у вигляді електронної та друкованої переписки. Якщо чесно, то я не люблю книги, в яких історія розповідається у вигляді листів, імейлів, або записів в щоденнику. Ця книга також мене спочатку розчарувала. Мені було трохи важко орієнтуватись скільки років головним героям, бо не було ніякого поділу або опису самих героїв в цей час. Та попри все книга дарувала тепло, радість і спокій. Інколи мене просто вражали вчинки головних героїв (і я на них сильно злилась). Але останні 5 сторінок заставили моє серце шалено битись. Це було неймовірно класне закінчення такої історії. Я не могла перестати усміхатись і була щиро рада за долю двох придуманих людей :)
  З книги Сесілії я винесла для себе таку основну думку - потрібно менше слухати чужих порад, а більше прислухатись до власних почуттів. 

Екранізація

  Книга екранізована під назвою "С любовью, Рози" (таку назву має книга в США). Мені фільм теж сподобався. Хороша романтична історія. Багато смішних та романтичних моментів. Весь сюжет гарно переданий. 
  Мене збентежило тільки те, що у фільмі змінили деяких героїв (наприклад, хто був батьком Кетті, Розі мала двох братів(хоча в книзі була сестра і брат), Філ був братом Саллі (в книзі він був братом Алекса)). А ще мені дуже жаль, що творці фільму викинули Тишу з історії, вона створювала особливу атмосферу! Але в загальному, всі класно зіграли свою роль. Навіть, Лілі Коллінз і Сем Клафлін чудово вписались на роль розі та Алекса. 
  Одним словом - раджу!)

Немає коментарів:

Дописати коментар