пʼятниця, 13 березня 2015 р.

Екранізація книги 
Коді Кіплінгер "Простушка"

    Я вже писала відгук про саму книгу та чому саме я так хотіла переглянути цей фільм. Ви можете ознайомитись з ним ось тут -> 

А тепер про фільм.
   Мені дуже сподобалася "Простушка". Хоч фільм майже не передає суті книги (я вже писала, що це дві окремі історії, але вони обидві дуже цікаві та веселі), але він наповнений таким позитивом і натхненням, що просто неможливо втриматись від посмішки. 
  Сподобалось те, як попрацювали над сюжетом книги та його виглядом. Весь фільм побудований на "інтернетній" реальності. А саме, розповідь героїв через різні хештеги, роль соціальних мереж і т.д. - це цікавий та незвичний прийом. 
  "Простушка" - це типове американське молодіжне кіно. Хоч кінець легко передбачити, але все ж форма виявлення почуттів була трохи нестандартною. 
  Гра усіх героїв мені сподобалась, усі професійно та талановито зіграли свої ролі, вони чудово передали характер героїв книги Коді.
   Отже, екранізація книги "Простушка" трохи викривлена, але це все одно класний, повчальний молодіжний фільм! + в ньому присутні деякі словесні коментарі думки головної героїні з приводу різних моментів, що теж робить фільм ще більш цікавим та повчальним :)

Немає коментарів:

Дописати коментар