субота, 7 березня 2015 р.

Гелен Філдінг 
"Щоденник Бріджит Джонс"

[книга та фільм]

Чому я вирішила прочитати книгу?

 Цю книгу мені вже давно порадила одногрупниця, коли я попросила в неї сказати якусь легку і "ненапряжну" книгу.


Сюжет книги.
  Книга розповідає про Бріджит Джонс, якій вже за 30р., вона вирішує почати життя заново, записуючи усе в щоденник та ставлячи перед собою цілі. Її непосидюча мама завжди старається звести дочку з якимсь чоловіком. Бріджит завжди бісить така поведінка мами, але хто знає, можливо цього разу все закінчиться по-іншому...

Враження від книги.
  Хоч вона й не велика, але чомусь мені вона йшла дуже довго. Вона легка, але події розвиваються дуже повільно. Більша частини книги просто описує будні працівниці видавництва. Дочитавши до кінця цю книгу, я виявила, що це хороший роман. Кінець мені сподобався, він був милим та навіть трохи незвичним для мене (я не чекала нічого такого, думала що книга це просто філософські думки про буденні речі).
  Всі події в книзі проходять дуже плавно і повільно. Там всього кілька ситуацій, які викликають якісь емоції, але вони просто втрачаються поміж всіх тих описів та думок. Сама Бріджит Джонс в книзі описується невпевненою та замкнутою людиною, яка не вміє захищати свої погляди і переконання. В загальному якась безвольна і нудна, на фоні впевнених і самодовольних людей.

Екранізація.
  Фільм мені ДУЖЕ сподобався. Він досить старий, але я його не дивилась до сьогодні, бо головна акторка страшенно мені не подобалась. Тепер жалію, що втратила такі емоції. Фільм описує повністю всі події книги, але більш динамічно і цікаво. Головну героїню історії зробили сильнішою та сміливішою, ніж в книзі. Вона неодноразово захищає себе перед іншими, вміє аналізувати та робити правильні висновки. В загальному, Бріджит в фільмі це символ сильної і гордої жінки. Це мені не могло не сподобатись! Коли дізналась, що Хью Грант грає "негідника", то засмутилась, бо він мені дуже подобається. Але цю роль в нього вийшло класно зіграти. 
  Мені сподобалось те, що в фільмі мама Бріджит не така "божевільна" як в книзі і що деякі проблемні моменти їх сім'ї викинули. Це дозволило гарно та мило закінчити цей сімейний конфлікт та підвести фільм до його завершення.
  За півтори години фільму я пережила набагато більше емоцій, ніж за усю книгу. Неймовірно потішною була сцена бійки Марка з Даніелем (сиділа з усмішкою на обличчі). А остання сцена була просто до сліз зворушливою. Особливо, коли Він прикрив Бріджит своїм пальто. Це було дійсно так мімімі, по-іншому я просто не можу виразити свої емоції.
  Всім РАДЖУ подивитись фільм! Це один з тих випадків, коли фільм кращий, ніж книга!  

Немає коментарів:

Дописати коментар