пʼятниця, 27 березня 2015 р.

Гиллиан Флинн
"Темные тайны"

Чому я вирішила прочитати книгу?
  Просто чула від багатьох буктюберів, що книг хороша і що це щось на зразок детективчик. 

Сюжет книги!
  Книга розповідає про Ліббі, сім'ю якої (маму і двох сестер) 24 роки назад жорстко вбив її брат Бен. Вона свідчила проти нього після тієї жахливої ночі і впродовж 24-ьох років була впевнена, що він скоїв цей злочин. Але одного дня з'являється хлопець, який заставляє задуматись її в правдивості власних свідчень та в подіях тієї ночі. Ліббі вирішує дізнатись все про події тієї ночі для власного спокою. Але чи приведе це до спокою?...

Враження від книги.
  Книга хороша, але мене не захопила. Все було трохи затягнуто, як і  в "Исчезнувшей". Я думала, що можливо не розкрила для себе таланту Гілліан з однієї книги, але в неї просто така манера писання, яка мені не дуже подобається. Я б сказала, що книга на любителя. Хоча було цікаво вгадувати хто вбивця, тим більше що чим далі, тим все більше варіантів з'являлось. Сподобалось те, що кінець був зовсім не очікуваний, але й не "Ах-який") Книзі я б напевно поставила 3,5/ 5. Хороша книга для ознайомлення, але другий раз я її перечитувати точно не буду.

Екранізація.
  Вже цього року (в серпні) ми зможемо побачити екранізацію книги. Мені буде цікаво подивитись. Трейлер мені в загальному сподобався. Смутило тільки те, що в книзі я уявляла сучасних головних героїв трохи молодшими, ніж Шарліз Терон і Коррі Столл, а ще засмутила коротка стрижка Ліббі (в книзі вона мала довге волосся), це робило її ще більше членом своєї сім'ї і надавало символічність всім діям. Але подивимось якою буде сама екранізація :)
Хто ще не бачив, 
ось трейлер фільму "Темные тайны"


Немає коментарів:

Дописати коментар