четвер, 26 березня 2015 р.

#КнижковийТег
7 Смертних Гріхів Читання

   Давно хотіла написати схожий пост. Знаю, що Книжкові Теги переважно знімають відеоблогери, але я вирішила чому б не спробувати написати його в своєму блозі)
 Цей Тег я знайшла в однієї дівчини на ЖЖ (http://13mayapple13.livejournal.com/72358.html)
Отже, давайте відповідати на питання цього Тегу!!!

1. Жадібність. Яка ваша найдорожча і найдешевша книга?

 
Найдорожчою моєю купленою книгою була напевно книга Макса Кідрука "Жорстоке небо" (65 грн.). Кідрук - це автор, покупка книг якого мені приносить стільки радості, тому я навіть не роздумую чи купляти нову його роботу. Всім РАДЖУ!)
  Також думаю великий томик Діккенса також дорогий (я знімала відео про цю книгу http://worldprintedpages.blogspot.com/2015/02/blog-post.html), але я його замовляла при реєстрації в Книжковий клуб, тому мені він обійшовся дуже дешево.

  
   




  А найдешевшою книгою є С. Фіджеральд "Великий Гетсбі" (15 грн.). Ця книга мене чомусь взагалі не вразила. Можливо фільм кращий, але вже немає настрою його дивитись.


2. Гнів. До якого автору ви відчуваєте одночасно любов і ненависть?
  Навіть не знаю кого назвати. Напевно це буде Стівен Кінг. Він мій улюблений автора, але разом з тим мене трохи засмучує те, що він не завжди пише жахи. Бо читаючи його чергову книгу я чекаю великої кількості страху та горору.

3. Обжерливість. Яку книгу ви із задоволенням заново і заново перечитуєте?
В мене таких дві книги:

1. Лорен Оливер "Прежде чем я упаду". Завжди готова її перечитати, коли в мене "книжковий застій". Це улюблений підлітковий роман (я ж казала, що люблю підліткові книги). Вона розповідає про дівчину, яка одного разу потрапила в аварію і мала померти, але чомусь почала переживати один і той самий день знову і знову. Їй потрібно зрозуміти, які дії та вчинки треба змінити, щоб прокинутись завтра.
  2. Адам Джексон "10 секретов счастья". Книга, яка дарує мені заряд оптимізму та натхнення щось робити та змінювати своє життя. В ній описані 10 секретів щасливого життя, які представлені на прикладі історій людей, яким вони допомогли.





4. Лінь. Яку книгу вам завадила прочитати ваша лінь?
 Моя лінь мені завадила прочитати "Три товариша" Ремарка. Бо вона велика і, на моя думку, щоб читати Ремарка потрібно мати настрій для його стилю написання.


5. Гордість. Яку книгу ви згадуєте, якщо хочете виглядати інтелектуалом?
  Не знаю. Напевно книга Джона Грея "Мужчины с Марса, женщины с Венеры". Я її інколи використовую, якщо хтось просить поради в любовному житті.







6. Хтивість. Які риси ви знаходите привабливими в чоловічих або жіночих героях?
  Це напевно будуть, всім відомі, "50 відтінків сірого". Крістіан Грей дуже привабливо описаний (якщо не зважати на його "причуди"). Він впевнений, але водночас відданий, знає що він хоче і як поводитись із жінками. А жіночий образ це Глорія з "50 днів до мого самогубства". Вона наділена такими якостями як: рішучість, пофігізм, ризикованість, відповідальність, впевненість. Хоч це викликане її відліком часу, але все ж... ці якості роблять її життя дуже насиченим (хоч в дечому і занадто).

7. Заздрість. Які книги ви б хотіли отримати?
 Це найлегше питання! Я вже дуже давно хочу придбати собі книги Роберта Гелбрейта (Джоан Роулінг) "Зов Кукушки" і "Шелкопряд". Але вони для мене занадто дорогі. Тому надіюсь мені хтось їх подарує XD


 Ось і всі питання. Також відповідайте на питання Тегу. Це цікаво, допомагає згадати багато книг та свої враження від них.

Немає коментарів:

Дописати коментар