субота, 28 лютого 2015 р.

Герберт Веллс "Машина часу"
[книга та фільм]
Чому я вирішила прочитати цю книгу?
   Цю книгу я почала читати в рамках навчальної програми. Ми вчили, що автор робить неймовірні прогнози на розвиток майбутнього. Мене зацікавила історія, тому я вирішила прочитати книгу.


Сюжет книги.
   Вчений, який створив Машину Часу вирішив довести всім, що вона працює і що вона може принести користь людству. Він відправився у 802701 рік. Спочатку він з захопленням вивчає весь навколишній світ і людей, які в ньому живуть(Елої). Але все ж навколо панує аура таємниці. Мандрівника дивує те, що Елоїв нічого не цікавить, в них немає державного устрою, вони не відчувають почуття обов'язку, моралі і т.д. Але їм все ще властивий страх. Вони дуже сильно(незрозуміло чому) бояться темноти. Мандрівник вирішує знайти відповіді на питання, які "гризуть" його. Але чи сподобаються йому відкриття, які він знайде? І чи зможе він повернутись додому?

Враження від книги.
   Книга спрямована на те, щоб шокувати людей і заставити їх задуматись над своїм майбутнім. Мені подобається, як автор передає образ Елоїв. Вони такі безтурботні, милі і дитячі. Також Веллс чітко описує наскільки сильна може бути людська цікавість та які помилкові судження може складати людина, не знаючи усієї правди. "Машина часу" - досить невелика книга, яка гарно та цікаво написана. Раджу прочитати любителям пригод і фантастики.

Екранізація 1960 року.

   Ця книга була екранізована в 1960 році, а в 2002 році вийшов ремейк цієї історії. Я вирішила подивитись першу екранізацію. В загальному фільм мені сподобався, якщо розглядати йоо як окрему історію(не помітила як пройшло майже 2 год.). Але якщо розглядати фільм, як екранізацію книги Герберта Веллса, то мене багато чого збентежило. Фільм получився більше надуманою історією, ніж екранізацією. Картина, на мою думку, забарвлена в доросле життя, гуманність людей та не містить тієї наукової цінності, яку несе книга. Мені абсолютно не сподобалась "надмірна" любовна лінія та те, що Мандрівник у Часі получився надто емоційний та розчарований у тому часу, куди він потрапив. Ним вже керує не наукові погляди та цікавість, а прагнення змінити ситуацію. 
   Звісно, і книга, і фільм спрямовані на те, щоб люди задумались про своє майбутнє та його розвиток, але вони роблять це різними способами. Тому варто прочитати книгі і подивитись екранізацію. Хоча напевно сучасному любителю кіно буде трохи смішно переглядати фільм 1960 року. Все так примітивно :) Та все ж історія "Машини часу" дуже цікава!

Немає коментарів:

Дописати коментар