вівторок, 10 лютого 2015 р.

Коди Кеплингер "Простушка"
|очікування її екранізаціїї ||
  Прочитала ще один підлітковий роман. Вкотре переконуюсь, що люблю такий жанр. Він досить легкий і не потрібно ні про що думати. Саме це мені й потрібно було перед початком нового навчального семестру.

Як я взагалі натрапила на цю книгу, враховуючи те, що вона не дуже популярна в нас?


  Я дивилась різні відео на Youtube і випадково клацнула на трейлер фільму "Простушка", він мені сподобався. Це нова легка та добра комедійно-драматична історія про підліткове життя. А потім одна з буктюберів, яких я дивлюсь, розповіла, що фільм знято по однойменній книзі. Мені захотілось прочитати цю історію, щоб потім з чистою совістю я могла подивитись фільм.


Враження від книги.
  Книгу я скачала в електронному варіанті, вона виявилась невеличкою. Це надало мені ще один стимул, щоб прочитати її. Прочитання підліткових романів в мене переважно займає кілька годин. Ця книга була такою ж. Я прочитала її за 5 годин. Це також признак того, що книга цікава. Люблю, коли описуються події простих школярів, без всякої тієї фантастики, яка зараз стала такою популярною.
 Книга розповідає про звичайну дівчину Бянку. Вона має двох подруг, які є неймовірними красунями та люблять всякі вечірки, на відміну від героїні книги. Одного разу на черговій вечірці, куди героїню затягнули її подруги, хлопець, якого з легкістю можна назвати "бабніком", підходить поговорити з героїнею і називає її простушкою. Ця назва означає дівчину, з якою дружать красиві дівчата, щоб на їх фоні виглядати ще гарнішими. І після цієї врази в дівчини ще багато всяких проблем відбувається в житті, вона, як і більшість підлітків, заплуталась в своїх думках та відчуттях. Але все ж вона мусить зробити вибір та це дається її досить важко.
  Мені книга сподобалась своє простотою, як я вже сказала. Ще мені сподобалось те, що в книзі є, на мою думку, три головних лінії - любовний роман, сімейні зв'язки та дівчача дружба. І всі ці три лінії виражаються як головні. В певний момент книги одна лінія переважає інші, але в загальному, відчувається те, що вони всі добре розвинуті та важливі. Це вперше я таке зустрічаю. Переважно в книзі одна головна сюжетна лінія, а інші- другорядні, і це відчувається. Але не тут...Напевно це мене найбільше вразило. 
  Книга не відкриває ніяких невідомих нам істин, це проста історія дівчини-підлітка, яка старається зрозуміти себе.
В очікуванні екранізації.
Мені трейлер дуже сподобався. Бо зараз(як я вже казала) майже не випускають простих шкільних історій. Але трейлер фільму мені нагадав фільм "Это все она". А книга, як виявилось, має зовсім не такий сюжет. Можливо просто так побудований трейлер, а можливо сценаристи дещо переробили сюжет книги, щоб випустити ще одну історію сучасної Попелюшки. Не знаю, які мої здогадки вірні, а які - ні. В будь якому випадку я буду чекати цей фільм. Думаю, навіть, якщо фільм буде відрізнятись від книги, це все ж буде цікавий і легкий американський фільм про підлітків.



Немає коментарів:

Дописати коментар