пʼятниця, 6 лютого 2015 р.


Іван Байдак "Рольові ігри"
Презентація в Тернополі

  Вчора я відвідала презентацію чудової книги Вані Байдака. "Рольові ігри" - це вже друга його книга. Автор вважає, що "Рольові ігри" більш довершена його книга. 
   Сама книга складається з 10 розповідей про людей та їх стосунки з оточуючими, їх думки та переживання. Це окремі історії, які нічим між собою не пов'язані, як каже автор (хоча на презентації була дівчина, яка помітила певний зв'язок, який можна висловити такою думкою - "Вибір людей, який полягає в тому, щоб обрати залишитись чи піти"). Мені книга дуже сподобалась. Хоча, як каже моя подруга "надто вразливим не варто таке читати, або просто не брати слова автора, як рекомендацію до дії".
  Презентація проходила у книгарні Є в Тернополі, де всі бажаючі і просто покупці книгарні могли прийти і послухати автора. 

 Перше, що я побачила, коли зайшла в книгарню - це нереально велика черга з покупців і всі вони, звісно, мали в руках книги Байдака (хто "Особисто Я особисто Тобі", хто " Рольові ігри", але більшість купляли обидві книги). На презентацію прийшло досить багато людей, я так вважаю. Всі сидячі місця були зайняті, а в кінці ще стояла немаленька толпа людей. Звісно, більший відсоток людей - це були дівчата. 

 Презентація відбувалась у формі "питання - відповідь". Спочатку люди нерішуче ставили запитання. Але наприкінці всі почали запитувати все, що їх цікавило.
  Сама презентація тривала десь 1 год. 15 хв., а після цього Іван Байдак почав підписувати книги та робити знімки з усіма бажаючими. Тому мені довелось простояти ще півгодини, щоб автор підписав мені мій примірник книги. В більшості саме заради цього я й йшла на презентацію.







  Як сказала одна моя подруга, я поповнюю "колекцію" автографів від авторів (хоча в мене є автографи тільки Кідрука та Байдака)

 Ось такі якісь в мене враження від презентації книги.

Немає коментарів:

Дописати коментар