неділя, 22 лютого 2015 р.

Рик Янси
"5 волна"
   Сьогодні я дуже задоволена собою. Бо поставила собі мету - дочитати "5 волну" і дочитала!
    Напевно, більшість людей знають про що ця книга, вона зараз дуже популярна. Також багато, хто чекає її екранізації, яка має відбутись вже цього року. 
  Коротко про сюжет: на Землі з'явились інопланетні гості. Вони не завойовували її війнами, вони просто наслали першу хвилю, яка вимкнула всю електроенергію, друга - принесла цунамі, третя - епідемію хвороби, від якої немає ліків, четверта - глушителей (люди, які добивають тих, хто вижив), п'ята хвиля - ... Ніхто не знає якою буде 5 хвиля, але всі знають, що вона БУДЕ. Головна героїня Кессі залишилась одна. Вона чудово засвоїла єдине правило, яке допомагає вижити в цьому світі, після втручання інопланетян - НІКОМУ НЕ ДОВІРЯЙ. Самому можна вижити, довіритись означає загинути! Та Кессі ще не знає, що приготувала для неї доля, поки що вона успішно дотримується цього правила і намагається виконати обіцянку, яку дала братові.
   Книга йшла мені досить важко. Мені трохи вже набридли ці всі книги в стилі іншої реальності та передбачення майбутнього. Але те, що скоро вийде її екранізація не дало мені закинути книгу. Прочитавши "5 волну" до середини, я зрозуміла, що це все ж таки дуже хороша і цікава історія. Не можу сказати, що мене вона захопила, але чим ближче до кінця, тим більше мені хотілось дізнатись чим все закінчиться.
    Мені сподобалось те, що автор передає події через призму кількох головних персонажів. Це допомагає краще зрозуміти героїв, їх наміри та дії. Але все таки я не відчуваю всеохоплюючого захвату від цієї книги. Я не любитель таких історій. "5 волна" нагадала мені сюжетом фільм "Гостья"(книгу я ще не читала), а своїми враженнями і думками від неї - трилогію "Голодні ігри"(після неї в мене теж не залишилось ніякого захоплення). 
   Можу сказати з точністю одне - я точно не захочу перечитати цю книгу знову. Хоча її продовження напевно все таки прочитаю, щоб знати чим закінчиться вся історія.

Немає коментарів:

Дописати коментар