неділя, 8 листопада 2015 р.

Роберт Грейсміт
"Зодіак"
Чому я вирішила прочитати цю книгу?
  Вона вже давно стоїть у моєму списку запланованих для прочитання книг, але ніяк руки не доходили. Багато хорошого чула про неї. Також дивилась її екранізацію і вона мені сподобалась. А ще тихого осіннього вечора чомусь з'явилось дике бажання почитати про різних вбивць.

Сюжет книги
 Документальна розповідь про страшного серійного вбивцю, що ховався під ім'ям Зодіак і тероризував Америку з 1966 по 1981 рік. Книга написана на основі журналістського розслідування, яке почав Роберт Грейсміт.

Враження від книги.
  Книга дуже хороша. Легко і цікаво написана, але мене не залишало відчуття, що я так і не дізнаюсь хто ж насправді був  Зодіаком. І я не помилилась. Книга не розповідає про це, бо серійного вбивцю так і не розкрили. Різноманітні екранізації пропонують власні завершення цієї історії і найрізноманітніші варіанти справжньої оосбистості Зодіака, але достовірно ніхто не знає, хто ховався під цим іменем. 
  Цей факт з одного боку засмучує, але з іншого він вносить якусь містичність і загадковість. Бо усвідомлюєш, що це не просто художня розповідь про неіснуючих людей, а справжні життя людей, які одного дня зруйнувала людина, яка ховалась під іменем "Зодіак".

  Якщо вам хочеться чогось трохи похмурого, то ця книга саме така. Раджу)

Немає коментарів:

Дописати коментар