понеділок, 30 листопада 2015 р.

Дэниэл Киз 
"Множественные умы
 Билли Миллигана"

Чому я вирішила прочитати цю книгу?
   Про неї розповідала моя одногрупниця на одній з пар в універі, де ми обговорювали різні методики, які використовують в тюремних установах. Мене дуже зацікавила ця книга, тому я також скачала її собі. А те, що книга заснована на реальних подіях, тільки збільшувало мій інтерес.

Сюжет книги.
   Ця вражаюча уяву історія, заснована на реальних подіях, розкриває перед нами розколотий світ свідомості Біллі Міллігана, людини з множинною особистістю 24 окремі особистості, різні за інтелектом і устремлінням дорослі і діти, чоловіки і жінки, особи з кримінальними нахилами і тонко відчувають художні натури - ведуть боротьбу за володіння його тілом, не дозволяючи йому контролювати свої дії.

Враження від книги.
    Книга повністю виправдала свої очікування. Я не можу назвати її дуже захоплюючою чи інтригуючою Враховуючи те, що це документальний роман, він просто та спокійно розповідає історію Біллі. Спочатку ми знайомимось із загальними подіями, які призвели до того, що було виявлено психічні проблеми, а потім автор детально розповідає ту ж історію, але з боку кожної особистості. Розповідається про те, що саме привело до розщеплення особистості Біллі, як ці всі особистості жили далі і як вони старались вжитися усі, враховуючи яскраво виражену індивідуальність кожного з них.
   В книзі також яскраво показує автор, як реакція громадськості може нашкодити людині. Мене дуже розлютило те, як люди засуджували Біллі, як громадськість вороже ставилась до нього. Так, я розумію, що він скоював грабежі та був засуджений за згвалтування жінок, але хіба не бездіяльність громадськості призвела до цьго? Чому ніхто не зупинив вітчима Біллі? Чому ніхто в школі не звернув належної уваги на дитину? Люди просто відвернулись від нього, не бажаючи бачити проблеми дитини, а потім ж засудили його за те, що він просто старався вижити в цьому світі. 

   Мені дуже сподобалось те, що книга показує не тільки загальні події, які пережив Біллі, коли лікувався, автор ще й чудово передає риси характеру всіх особистостей, їх думки і поведінку. Після прочитання цієї книги, мені стало дуже жаль Біллі та інших людей з таким діагнозом, яких суспільство просто кидає на призволяще і старається не помічати.
Раджу прочитати!

Немає коментарів:

Дописати коментар