субота, 28 листопада 2015 р.


Сюзанна Коллінз
"Голодні ігри"
[завершена екранізація]

Про книгу.

  Ця історія відома усім. Навіть, якщо хтось не дивився фільмів чи не читав книги, то все одно неодмінно щось чули про саму історію. Я всі частини книги прочитала досить давно. Не можу сказати, що вона мене вразила. Мені важко сприймаються такі антиутопічні книги, про світ в якому щось сталось і змінився весь стиль життя. Через це книги були для мене дуже посередніми. Також не вразила манера написання Сюзанни. Але переглянувши фільми, я зрозуміла, що напевно просто моя уява ще не доросла для того, щоб малювати картини таких масштабів.

Екранізація.
    Сьогодні переглянула останню частину цієї історії. Знову не можу сказати, що книга мене вразила. Ця історія точно не стане такою, яку я захочу переглядати кілька разів з самого початку і до величного завершення (як, наприклад, Гаррі Поттера, Володаря персня, Сумерки(знаю, що Сумерки трохи не вписуються масштабами з попередніми книгами, але я дійсно люблю цю історію і її екранізацію) і т.д.).Та все ж режисери та Сюзанна чудово попрацювали над надихаючими промовами Кітніс, я кілька разів просльозилась. Попри це все, завершення мене абсолютно не вразило. І на мій погляд, цю історію можна було б так не розтягувати. Бо виходить, що 2 фільми вони виживали в іграх, а 2 фільми - була революція і війна. 
   Все таки, мені здається, що екранізація мене більше зачепила, ніж книга. Напевно таки моя уява не змогла намалювати такі масштабні події, тому я не змогла оцінити сам сюжет. Я рада була ознайомитись із цією історією і оцінити її логічне завершення.
   Раджу всім переглянути останню частину фільму, щоб отримати повноцінне враження від історії.


Немає коментарів:

Дописати коментар