четвер, 12 листопада 2015 р.

Іван Байдак
[Ще одна презентація  улюбленого автора]

   Сьогодні я випадково наткнулась на оголошення про зустріч з Іваном Байдаком в книгарні "Є". Спочатку подумала, що я просто пропустила цей пост, але потім виявилось, що його просто опублікували за кілька годин до самої зустрічі. Тому я безмежно рада, що змогла відвідати цю зустріч та так гарно провести цей вечір.

   В загальному можна сказати, що це була презентація "нової" (або точніше реінкарнація старих його творів) книги під назвою "Full Package". Але це скоріше просто була розмовна зустріч із прихильниками. 

  На зустрічі, як  завжди, був присутній талановитий тернопільський поет, Юрій Матевощук. Вони з Байдаком спілкувались у формі питання-відповідь. Було дуже цікаво їх слухати. Ми навіть вмовили Івана зачитати кілька уривків своїх творінь, хоча він не дуже хотів цього робити :) Зате після зачитання уривків він отримав свій "гонорар" у вигляді склянки води XD 
Було весело.

  Іван багато розказував, але одна фраза мені особливо запам'яталась. Він сказав, що письменник має бути голодним, щоб він міг писати. Бо коли людина достатньо поїсть, то стає занадто розслабленою і, навіть, трохи лінивою. Я в цьому повністю погоджуюсь. Це саме можна сказати і до більшості розумової праці. Ми дійсно не налаштовані на роботу, якщо добре поїли. Організм після цього потребує відпочинку, а не розумової нагрузки. 

  Також ми дізнались, що в 2016 можна чекати дві (а може навіть 3) нові книги Байдака :) 

  Як ви, напевно, вже зрозуміли мені сподобалась ця раптова зустріч в книгарні. І я зрозуміла, хоч давно вже не слухала аудіо Байдака, але коли він говорить в моїй голові відбувається щось неймовірне. Це кайф, який важко описати словами!)

Немає коментарів:

Дописати коментар