понеділок, 19 жовтня 2015 р.

"Феномен доктора Хауса:
Правда и вымысел в сериале о гениальном диагносте"
упорядники А.А. Кокотюха і Є.С. Захватова 


Чому я вирішила прочитати цю книгу?
  Давно уже хотіла почитати книгу про знімальний процес якогось фільму, або серіалу. Єдине щось таке більш менш цікаве, що я знайшла в нашій книгарні це ця книга. Тому я подумала, чому б і ні?


Сюжет книги.
  Книга розповідає про серіал, головних героїв, сюжетні лінії та про життя акторів, їх ставлення до власних персонажів.

Враження від книги.
  Спочатку я дуже розчарувалась. Бо хотіла почитати про закулісні сцени, про сам процес знімального процесу, а ця книга більше схожа на розгорнуту Вікіпедію, де просто розповідається про всі сюжетні повороти серіалу. Але під кінець в книзі знайшлося кілька цікавих моментів про те, як здійснювався набір акторів, як самі актори бачать своїх героїв і чому саме так, а не інакше "протікає" сюжетна лінія. Це було цікаво. Тому в мене неоднозначні враження від книги.
  Мені сподобалась книга ще й тим, що там досить багато фото акторів, кадрів з серіалів. Тобто, структура самої книги досить хороша.
  Вирішувати вже вам, чи хочете ви читати її. Якщо ви переглянули всі сезони цієї історії, то скоріш за все ця книга буде дуже нудною для вас, ви мало що винесете з неї. Але на один разок книга може бути.

Немає коментарів:

Дописати коментар