понеділок, 5 жовтня 2015 р.

Екранізація 
книги Джона Гріна
"Бумажные города"


   Коли я вирішила написати відгук про цей фільм, то мала намір писати про щось посереднє і не дуже цікаве. Книга мені такою самою згадувалась. Але, коли я перечитала свій відгук на книгу, то я навіть здивувалась. Таке враження, що писала інша людина (http://worldprintedpages.blogspot.com/2015/01/blog-post_9.html). 
Виявляється книга мені дуже сподобалась :)


  Якщо чесно, то після того, як пройшло трохи часу я вважаю, що книга цікава, але дуже затягнута. Всі події книги чудово вмістилися в 109 хвилин. Все було досить динамічно і весело. Сам сюжет фільму і книги мені видався не дуже цікавим, але головні актори фільму чудово зіграли настрої та характери своїх персонажів. Мені дуже сподобався в фільмі момент, коли вони їдуть в машині. В книзі ці події теж були веселими, але вони були насиченими роздумами головного героя, а це трохи присипляло мене.

    Також мені сподобались в фільмі початок і кінець, бо вони містять закадровий голос про події в житті героїв та висновки які вони зробили. Це мене навіть трохи надихнуло.


Немає коментарів:

Дописати коментар