пʼятниця, 24 серпня 2018 р.

Всем парням, которых я любила
[екранізація]

Книгу я читала досить давно!
(відгук на книгу тут - https://worldprintedpages.blogspot.com/2016/01/young-adult.html
   Тому її сюжет мало пам'ятаю, але добре пам'ятаю захват і теплоту, які залишились у мене пісоя прочитання цієї історії.

  Фільм хороший. Звісно він в стилі американський підліткових фільмів. На Оскар ця історія звісно не тягне, але як для чудового літнього вечора - це саме те! Описи героїв книги я вже явно не пам'ятаю, тому всі актори мені круто вписались. От тільки головний герой Пітер мені здавався більш брутальний і крутий. Ной з цією роллю не дуже справився, на жаль.
  А от Лана Кондор чудово вписалась в роль Лари Джи! Така ж крута і невинна вийшла. Супер👍
   Раджу глянути фільм, якщо шукаєте щось для тихих літніх вечорів💓


Немає коментарів:

Дописати коментар