субота, 23 січня 2016 р.

Дженни Хан
"Всем парням, которых я любила"

Чому я вирішила прочитати цю книгу?
  Це новинка в категорії "Young adult", тобто щось типу книга для підлітків і про підлітків. А ще я чула багато хорошого про неї від букблогерів. Тому й вирішила почитати і якщо чесно залишилась дуже задоволеною книгою.

 Сюжет книги.
  "Всем парням, которых я любила" - розповідь про дівчину на ім'я Лара Джин, яка ніколи відкрито не зізнавалася в коханні, а замість цього писала кожному хлопцеві лист, розкриваючи в ньому свої почуття, запечатувала і ховала його в коробку під ліжком. Але в один прекрасний день Лара Джин виявляє, що якимось дивним чином всі її листи з секретної коробки відправлені адресатам. Це непередбачена обставина зіштовхує дівчину обличчям до обличчя з усіма її колишніми коханими. У міру того, як Лара справляється з наринули труднощами, вона розуміє, що з цієї історії з листами може вийти щось цікаве і навіть дуже хороше.

Враження від книги.
  Мені дуже сподобалась ця історія. Це чудова підліткова книга, яка легко і швидко читається. Автор дуже цікаво закрутила всю цю історію з листами. І взагалі це дуже цікавий задум. Сюжет получився дуже насиченим на події, емоції на багато різних персонажів. Ця книга мені любовною лінією дуже нагадала книгу Анни Джейн "Мой идеальный смерч". Сюжети дійсно дуже схожі. Книги Анни Джейн мені сподобались, тому надіюсь, що Дженні Хан також зможе мене порадувати. Певною мірою сюжети цих книг дуже і дуже банальні. Але ось в цьому на мій погляд і найбільша важкість їх написання. Таких книг зараз дуже багато, але написати так, щоб запам'ятали саме твою досить важко. Мені здається, що ця книга варта того, щоб її запам'ятати!)
Раджу прочитати,
 якщо любите підліткові романи.

Немає коментарів:

Дописати коментар