понеділок, 18 січня 2016 р.

З початком нового 
книжкового року!
Джордж Орвелл
"1984"

Чому я вирішила цю книгу?
  Зрозуміло, що ця книга вже стала класикою. І вважається, що кожен повинен її прочитати. Та особисто я вирішила її прочитати після того, як побачила її в списку 12-ти улюблених книг Стіва Джобса (http://appleinsider.ru/istoriya-apple/12-lyubimyx-knig-stiva-dzhobsa.html).

Сюжет книги.
 «Останні десять років я найбільше хотів перетворити політичні писання у мистецтво», - сказав Орвелл у 1946 році, і до нинішніх днів його книги і статті переконливо показують, яким може стати наш світ. Великий Брат і раніше не змикає очей, а деякі рівні - рівніші інших ...

Враження від книги.
  Я рада, що ця книга стала першою книгою 2016 року, яку я прочитала. Це дає якісний початок моєму книжковому року. "1984" мені сподобалась. Вона з категорії книг, після прочитання яких одразу виникає безліч питань до нашого світу. Поки я її читала, то змогла провести велику кількість аналогій з сучасним світом. А це свідчить про те, що "Великий Брат" дійсно не спить. Події в книзі не такі вже й вигадані. Можливо в іншому вигляді, інших словах і діях, але ми вже частково живемо в тому світі. З розвитком технічного прогресу ми мали б більше знати і розуміти. Та це не так. Нами просто легше стало маніпулювати. Напевно, тільки 10 людей зі 100 перевіряють інформацію, яку отримали, на її достовірність. І де впевненість, що ці всі засоби, де ми перевіряємо інформацію, не контролює "Великий Брат"?

Отже, я дійсно РАДЖУ її прочитати всім. 
Вона гідна бути в списку прочитаних і осмислених книг!

Немає коментарів:

Дописати коментар