вівторок, 29 грудня 2015 р.

Пола Гоукінз
"Дівчина у потягу"

Чому я вирішила прочитати цю книгу?
   Одногрупниця порадила і книга має багато позитивних відгуків.

Сюжет книги.
  Рейчел щодня сідає на той самий потяг. Проїжджаючи повз затишні приміські будиночки, вона кожного дня бачить подружню пару, яка снідає на веранді. Рейчел подобається спостерігати за ними, адже їхнє життя видається їй більш радісним, ніж її власне. Але одного разу в цьому безтурботному раю, яким вона уявляє їхню оселю, дівчина побачила дещо шокуюче. Вона розповідає про побачене поліції. Але їй не вірять...

Враження від книги.
  Мені книга дуже сподобалась! Кажуть, що вона схожа до "Зниклої" Джилліан Флінн. Але для мене вона НАБАГАТО КРАЩА! Ця книга дуже цікава і напружена. Спочатку я думала, що ця книга просто про дівчину, яка їде в потязі і фантазує про інших людей, але все було більш інтригуюче, ніж я могла собі уявити. Дуже цікавий трилер!
Чим мені сподобалась ця книга?
  1. Розповідь ведеться від імені трьох жінок(автор чудово передала думки кожної).
  2. Негідники представлені в образі трьох чоловіків (один-головний, другий - не очікувано став негідником, третій- не був негідником, якби зберігав дистанцію з пацієнтами)
  3. Майстерно переданий образ кожної жінки.
  4. Починаєш співпереживати Рейчел і вболівати за неї у боротьбі з алкоголізмом.
  5. Підозрювала всіх і кожного в скоєному і не могла на 100% бути впевненою на рахунок головного негідника.
  6. Привабливий світ фантазій Рейчел, її вміння придумувати історії зовсім незнайомих людей.
  7. Холоднокровність останніх сцен в будинку, коли герої спокійно сидять і смакують кавою, проте всі знають, що вони сидять із вбивцею.
  8. Співчуття до Рейчел реальність якої була брехливою, а вона завжди була безневинною.
  Я може ще довго перелічувати моменти книги, які мені дуже сподобались, але краще біжіть скоріше знайомитись із цією інтригуючою історією. 
  Це перша книга за довгий час, яка дійсно сколихнула мою буденність і затягнула в "детективний" світ.

Немає коментарів:

Дописати коментар