субота, 26 грудня 2015 р.

Дженнифер Линн Барнс
"Естественные"
Чому я вирішила прочитати цю книгу?
  Випадково наткнулась на пост в ВК, де дівчина радить цю книгу. Сюжет сподобався. Вирішила прочитати.

Сюжет книги
 Сімнадцятирічна Кессі є природною("естественной") в читанні людей. Склеюючи найдрібніші деталі, вона може сказати вам хто ви, і чого ви хочете. Але це не той навик, який вона коли-небудь сприймала серйозно. Тобто, поки ФБР не з'явилися: вони почали секретну програму, яка використовує виняткових підлітків розслідувати секретні жахливі випадки, і їм потрібна Кессі.
 Чого Кессі не уявляла, так це того, що справа більш небезпечна, ніж кілька нерозкритих вбивств - особливо, коли вона вирушає жити з групою підлітків, чиї здібності також незвичайні, як і її.
 Саркастичний, гордовитий Майкл спритно читає емоції, що він використовує, щоб проникнути в голову Кессі - і під її шкіру. Замислений Дін, як і Кессі, спец в профілізації, але він тримає її на відстані.
 Незабаром стає ясно, що всі в програмі Природних не ті, ким здаються. І коли новий вбивця робить хід, небезпека нависає ближче, ніж Кессі могла уявити. Вплутавшись в смертельну гру в кішки-мишки з вбивцею, Природні повинні використовувати всі свої здібності, щоб просто вижити.

Враження від книги.
 Книга хороша, але нічого особливого. Ця книга починає серію про Природних ("естественных"). Але після прочитання першої книги в мене не з'явилось бажання читати далі. Так сюжет хороший, гарно продуманий детектив, але чомусь він не інтригує. Сама не можу сказати чому. Але за всю книгу в мене ні одного разу не виникло відчуття, що я чим скоріше хочу дізнатись як все завершиться. Тому для мене це одноразова історія, яка досить, навіть, нормально закінчилась. І я не бажаю розвивати для себе цю історію.
Читати її чи ні...Це вже Ви самі для себе вирішуйте!)

Немає коментарів:

Дописати коментар