понеділок, 28 грудня 2015 р.

Стівен Кінг
"Кладовище домашніх тварин"

Чому вирішила прочитати книгу?

 Спочатку сама її купила, бо це ж одна з найвідоміших його книг. Потім ще й одногрупницю просто захлилась емоціями від цієї книги. І як тут відкладати її на потім?)


Сюжет книги.
 Луїс Крід і не припускав, чим обернеться для нього і його сім'ї переїзд в новий будинок. Досі він і не чув про Вендиго - зловісного духа з індіанських легенд. І вже тим більше не здогадувався, що поряд з цим будинком знаходиться кладовище домашніх тварин. Однак дуже скоро йому довелося пошкодувати про свій невідання ...


Враження від книги.
  Чим більше я читаю книги Кінга, ти менше вони мене захоплюють. Так, це чудові і моторошні історії, але після прочитання я чомусь не дуже хочу розповісти про це всім і порадити книгу всім (як це було після прочитання його "Сяйва"). Але незважаючи на це все, всі його книги мені подобаються. Вони розповідають завжди цікаві історії, які не повторюються за сюжетом. Вони всі різні. 
"Кладовище" - це книга, де в принципі з кожною прочитаною сторінкою, починаєш все більше розуміти до чого призведуть ці вчинки. 
  Та все одно те, як Кінг описує родину, їх почуття, події створює таку уявну реальність(якщо таке можливо), що я завжди починаю думати, що таке було насправді. В цьому Кінг прочто майтер. Хоча може й не всі книги наводять жах на читачів, але вони затягують своєю атмосферою і професійністю. 
Стівен Кінг назважди залишитись моїм улюбленим автором жахів.

Раджу всім читати його книги)

Немає коментарів:

Дописати коментар