четвер, 28 січня 2016 р.

Рейчел Хокинс
"Проклятая школа"
|трилогія + додаткова розповідь|

Чому я вирішила прочитати цю книгу?
   Після Харпер Лі (хоч я і не вважаю, що ці книги важкі)мені захотілось чогось дуже легкого і навіть певним чином банального. А що може бути банальнішим, ніж підліткові романи?XD

Сюжет книги.
  Бал на Хеллоуїн. Головна подія в школі Геката-Холл, де навчаються підлітки, що володіють паранормальними здібностями. До нього готуються всі конкуруючі дівочі компанії - і кожна мріє "вбити" конкуренток, які теж претендують на увагу найпопулярніших хлопців. Але одна справа - змусити суперницю або заздрісниць здохнути від заздрощів, а інше - зазіхнути на справжнє вбивство! Жертви - дві найшкідливіші дівчата Геката-Холл з клану шкільної "королеви краси" Елоді. Підозрювана - Дженна. Про її ворожнечі з Елоді відомо всім, і в неї вже були проблеми із законом. У її невинність не вірить ніхто, крім кращої подруги Софі-дівчата, володіє колосальним магічним даром. Якщо вже вона не врятує подругу, хто тоді? І Софі починає власне розслідування ...

Враження від книги.
   Почну з того, що опис, на мій погляд, зовсім не описує події книги. Все почалось не з балу і головна героїня не розслідувала вбивства щоб врятувати подругу, а просто робила вчинки, які вважала нормальними, але які в кінцевому результаті призвели до трагічних подій. 
 В цій книзі все розписано згідно правил підліткових фентазі:

  • Головна героїня і її вірна подруга + красунчик школи, який звісно закохується в Софі + хороший хлопець, який створює любовний трикутник.
  • Перший рік в школі і одразу багато подвигів і відкриття історії власної сім'ї.
  • А потім звісно порятунок світу. Куди ж без цього?

   Ця книга для мене стала певним змішанням історій про Гаррі Поттера і Академію вампірів. Я б не сказала, що це погано. Всі три книги вміло написані, події цікаві та не здаються затягненими, а також книги насичені саркастичними та іронічними фразами від головної героїні. Це кожного разу заставляло мене усміхнутись. 
Хіба ж не класно написано?
  • "Не знаю, что я ожидала увидеть в комнате, где живет вампирка. Наверное, много черного, стопку книг Камю… ну и трогательный портрет смертного возлюбленного, который, само собой, умер красиво и трагично и тем самым обрек вампирку вечно грустить и романтически вздыхать.Что тут скажешь? Я девочка книжная…А комната виглядела так, словно ее обставляло незаконное дитя грешной любви Барби и клубничного пироженого."
  • "Одно приятно — дурацкую влюбленность в Арчера как рукой сняло. После удара коленом в солнечное сплетение всякие романтические чувства исчезают напрочь. Я думаю, это естественно."
   Не можу сказати, що якась із трьох книг мені особливо сподобалась. Всі були на однаковому рівні. додаткова маленька розповідь про День Святого Валентина також заставила кілька разів усміхнутись. 
  Я вважаю, що це хороша підліткова книга. Нічого особливого, але вона точно знайде свої читачів.

Немає коментарів:

Дописати коментар