вівторок, 2 лютого 2016 р.

Сара Дессен
"Просто слушай"

Чому я вирішила прочитати цю книгу?
  Сама не знаю чому вирішила її прочитати. Напевно мені чимось сподобався сюжет книги.

Сюжет книги.
  Аннабель - дівчина, у якої є все: велика родина, гарний будинок, модна робота.
  Однак її життя аж ніяк не ідеальне. Її дружба з найкращою подругою завершилась через брехню, старша сестра приховувала від усіх, що хвора. Аннабель не подобається працювати моделлю, але зізнатися в цьому нікому не може. Вона самотня вдома і в школі, але поговорити про свої проблеми їй немає з ким.
  Одного разу вона зустрічає Оуена - сильного, впевненого в собі, справжнього, відкритого хлопця, який завжди говорить тільки правду. З цього моменту Аннабель вчиться слухати своє серце, прислухатися до своїх бажань і довіряти людям.
  Але чи зможе вона розповісти, що з нею трапилося на одній зі шкільних вечірок ?!

Враження від книги.
  Книга мене засмутила. В ній я не знайшла нічого цікавого для себе. Можливо я вже просто втомилась від підліткових романів. Ця книга здалась мені дуже нудною. Спочатку ще трохи була інтрига в тому, що ж сталось з головною героїнею такого, що всі відвернулись від неї. Та, навіть, це не викликало великої цікавості. В більшості випадків в таких книгах мені подобається любовна лінія, але тут вона описана не дуже добре. Тому навіть любовна лінія не змогла врятувати цю книгу.
  Єдине, що мені сподобалось в книзі, то це моменти, коли вся сім'я сідала за стіл в своєму скляному будинку, а хтось випадково проїжджає повз них і збавляє швидкість, щоб подивитись на щасливу сім'ю.
  В загальному, я б не радила цю книгу. І точно вдруге я її читати не буду. Більш того, я на 100% впевнена, що через кілька місяців я не згадаю про що вона і те, що я взагалі її читала.

Немає коментарів:

Дописати коментар