четвер, 25 лютого 2016 р.

Вільям Голдінг
"Володар мух"

Чому я вирішила прочитати цю книгу?
Я переглянула список книг, які потрібно прочитати до 27 років (http://worldprintedpages.blogspot.com/2015/03/27-27-27-27.html) і вирішила потрошки за нього братись.

Сюжет книги.
Діти на безлюдному острові. Жахливий Звір, який ховається всюди й ніде. Хлопчики, які загралися в жорстокість і війну. Чи зможуть вони вижити? Яку жертву зажадає від них загадковий Володар мух?

Враження від книги.
   Спочатку я думала, що напишу щось не дуже приємне про цю книгу, що не розумію чому всі її радять і чому вона така популярна. Але прочитавши її до кінця, мені совість не дозволяє про неї таке написати. Сама не розумію чому вона мені все таки сподобалась, але факт залишається фактом)
  Історія була трохи нудною і буденною. Проте, врахувавши всі події, що стались потім, я зрозумію, що початок мав бути саме таким, щоб читач побачив, що це були звичайні хлопчики. Мене вразила жорстокість і стадний інстинкт, який заволодів групою. В деяких моментах мене це навіть лякало.
  Раджу всім цю книгу. Вона дійсно варта бути в числі тих, які потрібно прочитати до кінця життя. Після неї починаєш задумуватись про деякі речі.

Немає коментарів:

Дописати коментар