неділя, 14 лютого 2016 р.

Стиг Ларссон
"Девушка с татуировкой дракона"

Чому я вирішила прочитати цю книгу?
   Це хороша детективна історія. Я бачила екранізації цієї книги і захотілось дізнатись як усе відбувалось в книзі.

Сюжет книги.
  Сорок років загадка зникнення юної родички не дає спокою старіючому промисловому магнату, і ось він робить останню в своєму житті спробу - доручає розшук журналістові Мікаелю Блумквісту. Той береться за безнадійну справу більше для того, щоб відволіктися від власних неприємностей, але незабаром розуміє: проблема навіть складніша, ніж здається на перший погляд. Як пов'язано давня подія на острові з кількома вбивствами жінок, що трапилися в різні роки в різних куточках Швеції? При чому тут цитати з Третьої Книги Мойсея? І хто, врешті-решт, робив замах на життя самого Мікаеля, коли він підійшов до розгадки занадто близько? І вже тим більше він не міг припустити, що розслідування приведе його у справжнє пекло серед ідилічно мирного містечка.

Враження від книги.
   В цілому, книга мені сподобалась. Хороша загадкова історія. Всі події детально описані, всі вчинки та думки головних героїв гарно розписані. Єдине, що мене засмутило, то це те, що занадто довго розказується історія старого магната. Розумію, що потрібно бачити усю картину сім'ї, щоб перейнятись загадкою, але все одно нереально запам'ятати усі дрібниці про кожного родича, які були розказані (якщо звісно не записувати собі все генеалогічне дерево). Мої перші 200 сторінок йшли досить важко. Аж після 200-ої сторінки головний герой починає потрохи розгадувати таємницю і знаходити ниточки. 
   Отже, історія - дуже хороша, загадка - цікава, але сама розповідь занадто ускладнена деталями про життя членів сім'ї промислового магната. Незважаючи на це, я все таки думаю продовжити знайомитись із цією трилогією.


Немає коментарів:

Дописати коментар