пʼятниця, 17 серпня 2018 р.

Е.Дж.Фінн
"Жінка у вікні"

Чому я вирішила прочитати цю книгу.
  Книга з'явилась в мої бібліотеці в мій день народження. Це подарунок :) 
  Я не знала, коли прочитаю її, бо відчувала читацький застій. Але саме в ті дні кілька моїх улюблених буктюберів проводили марафон 3на3, де потрібно було протягом трьох днів прочитаи три книги. Суть цього марафону заставити себе читати трішечки більше. І я подумала, що це чудова нагода зменшити кількість непрочитаного на моїх полицях ;)

Сюжет книги.
  Анна Фокс самотньо живе у своїй квартирі в Нью-Йорку. Чоловік Ед та донька Олівія трагічно загинули. Це надломило психіку жінки, вона почала шукати забуття в алкоголі та самотності. Мешкаючи осібно, Анна виявляє цікавість до сусідів. Здається, їхнє життя теж не таке просте, як здається. Але одного дня Анна помічає, що й за нею хтось стежить. Більш того, цей хтось проник до її будинку, до її віртуального життя… Чи це все — її хвора уява? Тепер вона намагається зрозуміти, де реальність, а де — фантазія чи галюцинація, а також хто прагне довести її до божевілля. Бо іноді все не є таким, яким видається…

Враження від книги.
   Нічого вражаючого я не чекала, АЛЕ книга реально захопила мене. З перших же сторінок! Можливо це в силу моєї професії, або ще чогось, але мені було неймовірно цікаво читати про хворобу головної героїні. Коли ти вникаєш в саму суть цієї хвороби і на момент здається, що це ти хворієш нею, а не героїня книги. Раніше нічого не чула про книгу і автора, але я захоплююсь майстерністю написання. 
  А потім почався детективний треш, який просто закрутив мене і заставив повністю захльобуватись цією історією. Круто! І заверщення було таким драматичним, і що головне для мене, закінчення пояснило всі кусочки пазла, які могли викликати будь-які найменші питання читата. 
Всім раджу! Це легка, але дуже цікава історія.

Немає коментарів:

Дописати коментар