пʼятниця, 17 серпня 2018 р.

Террі Пратчетт
Ніл Гейман
"Добрі передвісники"

Чому я вирішила прочитати книгу?
  І знову ж таки та сама історія: книга була подарунком на день народження і я вирішила включити її в марафон 3на3, щоб вона не пилилась на моїй полиці.

Сюжет книги.
  Як каже нам книга "Вичерпних та ґрунтовних пророцтв Агнеси Оглашенної" (а цій книзі треба вірити, бо це єдина у світі книга пророцтв, що справджуються), кінець світу прийде в суботу. Якщо точніше, то оцієї суботи, що на наступному тижні. Якраз перед вечерею.
  Добро та Зло збирають армії, жаби проливаються дощем, Атлантида піднімається з морських глибин… Усе було б згідно із задумом Божим, якби не двійко незвичайних союзників: вибагливий янгол-букініст та стильний демон-авантюрист. Обидва живуть серед смертних від Самого Початку, і таке життя їм вельми до вподоби - тож вони не горять бажанням попрощатися із таким звичним світом.

Враження від книги.
ЦЕ НАЙКРАЩА КНИГА ЗА ВЕСЬ МІЙ РІК!
  Вперше побачила і почула про неї, тоді коли мені її подарували, але після слів, що це дуже сакрастично-ржачна книга я вже не сумнівалась, що вона мені сподобається. Так і вийшло!
  Я ніби прочитала сценарій нової серії до серіалу "Надприродне", написаний самим Діном Вінчестером та Кроулі :) Давненько я так не сміялась над книгою. Не можу сказати, що це якась дуже закручена історія, але всі жарти і діалоги героїв просто роблять цю книгу моєю улюбленою. Не знаю чия це заслуга, але поки що я намірена ще щось почитати у Пратчетта.

Немає коментарів:

Дописати коментар