пʼятниця, 24 серпня 2018 р.

Эрнест Клайн
"Первому игроку приготовится"
[книга і екранізація]

Чому я вирішила прочитати книгу?
   Спочатку натрапила на однойменний фільм і він мені дуже сподобався. А потім дізналась про книгу і моїй радості не було меж.

Сюжет книги.
 Недалеке майбутнє. Енергетична криза в розпалі, половина населення Землі - на межі виживання. При такій гнітючій реальності віртуальний простір - єдиний гідний вихід назовні, в захоплюючий, повний пригод квест OASIS. Перший ключ випадково знаходить вісімнадцятирічний Уейд Уоттс. Крок на шляху до найбільшої перемоги зроблений. Але по п'ятах Уейда і його команди слідує організація, здатна прибрати щасливчиків не тільки у віртуальному, а й в реальному світі ...

Враження від книги.
  Книга мені видалась досить нудною, як на мої очікування. Враховуючи те, що спочатку я подивилась фільм, то я й порівнювала книгу з фільмом, а в книзі все взагалі по-іншому.
  Мені сподобалось, як автор описує головного героя, як наділяє його неймовірним розумом і удачею. І взагалі чудово прописані всі дружньо-романтичні стосунки зі всією фантастичною п'ятіркою. Але всі події занадто повільно сунуться...інколи мені доводилось переборювати бажання пролистати кілька сторінок і дізнатись, що там в кінці.

Екранізація книги.
  Я розумію чому фільм настільки відрізняється від книги. Не думаю, що глядачам було б цікаво дивитись як годинами/днями/місяцями Уейд втикає на ті пророцтва, щоб зрозуміти підказку. Або як він самостійно грає в ігри на автоматах в якості чергового квесту. Тому в цьому фільм мені сподобався більше. Сценаристи добавили класні місії і неймовірні завдання. Фільм і книга не мають майже нічого спільного, крім основної ідеї і головних героїв. Навіть стосунки між героями різні. В фільмі Уейд найрозумніший і всім підказує і про все перший здогадується. В книзі ж інші завжди наступали на п'ятки йому, і не рідко перевершували головного героя. 
 Тому це дві різні історії, але однаково цікаві! Раджу)

Немає коментарів:

Дописати коментар