пʼятниця, 17 серпня 2018 р.

Нил Нейман
"Никогде"


    Чому я вирішила прочитати книгу?

 Завжди чула тільки хороші відгуки про книги Ніла Геймана і давно хотіла щось почитати у нього, щоб зрозуміти чи я належу до тих захоплених ним людей.

Сюжет книги.
 Невеличкий добрий вчинок затягує Ричарда Мейг'ю до світу, існування якого хлопець не припускав навіть уві сні. Деякі люди провалюються крізь розколини світу, і Ричард став одним з них. Якщо Ричард хоче коли-небудь повернутися до Лондона, який знав раніше, то мусить навчитися виживати в цьому місті тіней і темряви, чудовиськ і святих, убивць і ангелів.

Враження від книги.
 Дуже важко мені йшла ця книга. Не знаю чи це зумовленою самою історією чи стилем написання, але факт залишається фактом. Тільки під кінець мені на пару хв стало дуже цікаво хто ж за цим всім стоїть, але автор вирішив це не довго приховувати і майже одразу після мого зацікавлення головний злодій з'явився на сцені. Досить цікава книга и сама історія дуже незвичайна, але поки що я не впевнена, що в найближчому майбутньому захочу читати ще щось в цього автора.

Немає коментарів:

Дописати коментар