вівторок, 30 грудня 2014 р.

Дж. Д. Сэлинджер 

"Над пропастью во ржи"

   
   Книга розповідає про хлопця якого вигнали з чергової школи і він вирішив здійснити все, що йому в голову прийде. За кілька днів з ним багато чого відбулося, але все ж на останній ривок сил у нього не хватає.
  Ця книга вважається класикою і просто неймовірнимбестселером. Але якщо чесно, то в мене після неї взагалі не залишилось ніяких вражень. Я абсолютно не зрозуміла користі  цієї книги. Напевно я ще до неї не доросла. Можливо треба буде її перечитати через кілька років. Я взагалі любителька книг, де є напружені події, цікаві сюжетні лінії. А в цій книзі все монотонно і не цікаво. Книга здалась мені схожою на "Кульбабове вино" Бредбері, але після прочитання Бредбері в мене залишились хороші емоції, там багато хороших цитат. А тут - нічого. Я просто шокована! Все що я винесла з цієї книги це те, що якщо заставляти себе щось робити без відповідного настрою, то з цього нічого доброго не получиться.
    Дуже надіюсь, що я просто розумово не доросла ще до Селенджера. Бо зараз я дійсно засмучена. Я багато очікувала від цієї книги...

Немає коментарів:

Дописати коментар