пʼятниця, 12 грудня 2014 р.

Стівен Кінг "Містер Мерседес"
 Про мою любов до книг Кінга можна говорити довго. Все почалось з його "Сяйва", книги про яку просто багато людей писала як про НАЙКРАЩИЙ ужастік, який вони читали. Ну і звісно я, як любитель ужастіків, вирішила перевірити ці слова. І я з 100%-ою впевненістю можу Вам сказати, що це ШЕДЕВР! Це моторошна і загадкова історія, яка тримає напругу від самого початку і до кінця. Продовження цієї книги вийшло здається цього року (принаймні в українському перекладі) і мало назву "Доктор Сон". Теж хороша і цікава книга, але все ж не така як "Сяйво". 
 Взагалі, Кінг пише дуже напружено і захоплююче. В нього навіть описи природи, або героїв виходять цікаві (хоча я дуже рідко їх читаю, в переважній більшості просто пропускаю). А також Кінг має таку манеру, коли всю книгу щось розгадують, шукають, а буквально на останніх 10 сторінках відбується "вибух мозку". Це мені дуже подобається) Хоча інколи "лапаю" себе на думці, що якби це був не Кінг, а якийсь інший письменник, то може мене б це дратувало.
  А тепер про книгу "Містер Мерседес". Книга повністю в стилі Кінга. Вона розповідає про поліцейського, який вийшов на пенсію, але залишив після себе кілька нерозкритих справ. І саме це його дуже мучить. Аж поки одного звичайного дня йому приходить лист, який просто змінює його життя і дарує йому нових друзів, на яких можна розраховувати у важкі хвилини. 
  Останні сторінки просто захоплюють з головою. Я навіть не помітила як закінчилась книга. Останній підрозділ і те, що там розповідається просто "зробив" всю книгу. Заради таких емоцій, які переживаєш під час прочитання цих слів, варто було читати 500 сторінок. Але це особисто моя думка і моє захоплення Кінгом. Можливо когось це розчаровує. Але не мене :)
 

Немає коментарів:

Дописати коментар