субота, 6 грудня 2014 р.

Місто Порожніх. Втеча з Дому дивних дітей


  Буквально цього тижня я купила собі дві чудових книги "Місто Порожніх. Втеча з Дому дивних дітей" Ренсома Ріггза та "Квіти для Елджернона" Даніела Кіза.
 Я придбала саме ці книги, бо про них останнім часом багато читаю хороших відгуків у різних соціальних мережах.
   І от сьогодні я дочитала "Місто Порожніх. Втеча з Дому дивних дітей". Тому хочу поділитись своїми враженнями.
  Книга є продовженням відомого бестселера "Дім дивних дітей". Тому раджу спочатку прочитати цю книгу, бо в іншому випадку буде трохи важко зрозуміти суть другої частини та історію дітей. Трохи розповім про враження від цієї книги.
 
Я вже давно прочитала "Дім дивних дітей" і вже трохи забула про що там йдеться, в чому полягала суть, тому довелось перечитати короткий опис книги, щоб пригадати. В загальному в мене залишились хороші враження від книги. Ріггз вміє цікаво писати про буденність, а на останніх сторінках просто з неймовірним розмахом захоплює увагу читача розвитком подій. 
  "Місто Порожніх. Втеча з Дому дивних дітей" залишила такі ж враження. Спочатку було навіть трохи нудно, але під кінець все так змінилось, що я із захопленням перегортала сторінки одна за другою. А потім на найцікавішому місці книга закінчилась :( Це мене дещо засмутило, але якщо глянути на це з іншого боку, то це чудовий знак того, що буде ще одна книга-продовження історії про дивних дітей. І це не може не радувати.
  Тому я з усмішкою закриваю цю книгу і з нетерпінням буду чекати продовження.

   

Немає коментарів:

Дописати коментар