четвер, 11 грудня 2014 р.

Макс Кідрук "Подорож на Пуп Землі" Том 1.


   Я дуже люблю "писанину" Кідрука, бо він пише не про зіркове життя, нічні прогулянки Лондоном і т.п. Він пише про непролазні джунглі, про пригоди в країнах, де якщо потрапиш в халепу, додому можна не повернутись. А ще він пише про те, що сам пережив. І все це зрозумілою, веселою і подекуди не зовсім культурною (але від того ще цікавішою) мовою.
   "Подорож на Пуп Землі" Том 1. не став винятком. Хоч цю книгу я досить давно почала читати, але тільки зараз дочитала. Там немає сюжету, який напружує уяву і вивертає все всередині. Там просто розповідь про подорож, про давні цивілізації та про місця про які пересічна людина навряд чи знає. І все це в стилі Кідрука. Як і завжди після прочитання вже перших сторінок хочеться сказати "Кідрук такий Кідрук". Напевно його книги я б впізнала з різноманіття багатьох інших тільки по стилю написання.
   Я не одноразово була на презентаціях його книг. І жодного разу я не пожаліла про витрачений час та кошти. Він цікаво розповідає абсолютно про ВСЕ, він заставляє задуматись про речі, які навіть вчителі в школі та викладачі в універі не могли б розповісти. Його презентації завжди насичені цікавою науковістю, неймовірним гумором і ще чучуть розповідями про саму книгу. Він дуже рідко розповідає про сам сюжет книги, або агітує її купляти. Він просто розказує як виникла ідея написання книги, або як відбувався процес написання. І це вже дуже багато. Наскільки я помітила, це всім подобається, бо на його презентаціях з кожним разом все більше і більше людей. А його книги кожного разу із більшою швидкістю "змітають" з полиць книгомани :) 
    І це абсолютно заслужено! Якщо Ви ще не читали жодної книги Макса Кідрука, то раджу почати знайомство з його творчістю з книги "БОТ", яка є дуже популярною у нас в Україні і вже за межами неї!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар