середа, 28 січня 2015 р.

Пауло Коельо "Алхімік"
  Цю книгу я прочитала вже досить давно. Але,в рамках навчальної програми, вирішила перечитати, щоб освіжити в пам'яті події книги. 
  Звісно, книга хороша і я не можу сказати нічого поганого про неї. Вона багато чого може навчити людину. Мені здається, основна ідея цієї книги - Потрібно йди до своєї мети і не боятись невдач. 
  Такі книги надихають на роботу та активну діяльність. І це дуже добре. Бо в сучасному житті більшість людей вже зневірились в тому, що можна здійснити свою мрію. 
  В загальному, " Алхімік" мені сподобався, але це дещо не моя література. Я, в принципі, люблю читати філософію, але для цього потрібно мати відповідний настрій, щоб щось винести, чогось навчитись. Як я вже казала, книга сподобалась, але якихось нових емоцій мені не принесла. Минулого разу вона мене надихала і принесла радість, цього разу мало що змінилось.
  Книга хороша, як і вся творчість Пауло Коельо. Раджу.

Немає коментарів:

Дописати коментар