середа, 14 січня 2015 р.

Сергій Бут "Листи з того світу"
  
 
  Вчора дочитала ще одну чудову книгу. Нею став дебютний детективний роман Сергія Бута "Листи з того світу".
 
Оформлення книги.
  Якби не хороші відгуки про вміст книги, я б напевно ніколи її не купила. Бо обкладинка мені взагалі не подобається. Хоча, в прицнипі, дуже мало наших сучасних українських письменників випускають книги з гідними обкладинками. Оформлення сторінок і частин роману мені теж не дуже  сподобалось. Але тут, як кажуть "на колір і смак..."

Вміст книги.
 Книга мене захопила з перших хвилин. Опис цвинтаря, з якого починається книга, був настільки хорошим, що мені захотілось відвідати Львів і самій походити по Личаківському цвинтарі. Щоб також відчути ті емоції, що описує автор. 
  Сергій настільки чудово і захопливо описує всі краєвиди Львова, що з'являється непереборне бажання поїхати в Львів і пройтись ТИМ САМИМ маршрутом, в продовж якого розвиваються події в книзі (я навіть хотіла записати усі місця і будівлі куди навідувався головний герой).
  Автор неймовірно точно описує життя студентів, їх думки під час пари, їх відчуття під час навчання та втому від усього.
  Сергій Бут став для мене просто ВІДКРИТТЯМ в плані описів. Для мене він поки що найкращий, хто вміє настільки цікаво і неординарно описати все. Навіть мій улюблений Кінг не з таким розмахом захоплював мене своїми пейзажами."Ніч вступала в свою каденцію, безапеляційно позбавивши світловий день права на життя" - це формулювання мене дуже вразило. Ніби просто настає ніч, але навіть це написано так, що просто неможливо неоцінити талант автора.
  Я думала, що прочитавши перші 50 сторінок я вже зрозуміла стиль і манеру написання, тому була готова до всього. Але дід, який "рубається в плейстейшен" довів мене до справжнього, щирого сміху.
  В загальному, книга тримає в напруженні до самого кінця. Звісно, були підозри про те, хто стоїть за всіма тими подіями, але фінал все одно залишився для мене НЕОЧІКУВАНИМ. Це мені особливо сподобалось, бо останнім часом мене важко здивувати.
  Думаю, я відкрила для себе ще одного чудового письменника, нові книги якого я буду чекати з нетерпінням.
  Раджу всім прочитати "Листи з того світу"!

Немає коментарів:

Дописати коментар