понеділок, 29 серпня 2016 р.

Стівен Кінг

"Що впало, те пропало"

Чому я вирішила прочитати цю книгу?
Здається це не потрібно пояснювати. Він король жахів. І цим все сказано.

Сюжет книги.
Що впало, те пропало — роман Стівена Кінга, це друга частина трилогії, яка в хронології йде після Містер Мерседес. Книга про вбивство письменника Джона Ротштейна, його зниклих рукописів та вихід на волю вбивці після 35 років ув'язнення.

Враження від книги.
   Сама не вірю, що таке говорю, але Кінг мене засмутив. Якщо бути чесною, то ні "Що впало, те проопало", ні перша частина цієї історії "Містер Мерседес" мене не вразили. Навіть спочатку було важкувато згадати про що саме книга "Містер Мерседес", добре що в другій книзі кілька разів розповідається про події описані в "Мерседесі".
   В цілому, книга непогана. Все в стилі Кінга. Він цікаво про все розповідає. Моментами я навіть відчувала ту одержимість, яку відчував Морріс Белламі та Піт Сауберс, настільки майстерно все було передано. Але сюжет книги мені видався досить нудним.
   Хоча криваві моменти король жахів, як завжди майстерно описав. Мені перед очима ще довго стояли ці картини. 
   Тому не можу сказати, що книги не сподобались. Вони просто були не настільки страшними, як я очікувала.
Однозначно раджу читати Кінга!

Немає коментарів:

Дописати коментар