понеділок, 29 серпня 2016 р.

Кейси Уэст
"Дистанция между нами"

Чому я вирішила прочитати цю книгу?
    В мене був не дуже хороший читацький настрій. Нічого не хотілось брати в руки. В такі дні я знаю, що витягнути з цієї читацької кризи мене може тільки якийсь легкий підлітковий короткий романчик. Випадково вибір впав на книгу Кейсі Уест.

Сюжет книги.
    За гроші не можна купити хороше перше враження ...
  Сімнадцятирічна Кайман Майерс веде власний науковий проект - вивчає багатих, і після декількох років спостереження вона впевнена, що багатії гарні тільки в одному - у витрачанні грошей на абсолютно непотрібні речі, такі як порцелянові ляльки з магазину її матері.
Тому, коли Ксандер Спенс з'являється на порозі магазину, щоб забрати ляльку для своєї бабусі, Кайман вистачає одного погляду, щоб зрозуміти, наскільки він багатий. Неймовірно привабливий Ксандер один з перших, хто звернув увагу на Кайман, проте дівчина досить розумна і прекрасно знає, що його зацікавленість не триватиме довго. «Багаті занадто швидко втрачають інтерес» - одне з попереджень, яке вона отримала від мами. Однак, як би вона не намагалася його відштовхнути, Ксандер не здається. І незабаром, до її жаху, вона починає насолоджуватися його компанією.
    Ось тільки її мама ніколи не схвалить їх відносини - вона швидше дозволить дочці зустрічатися з місцевим рокером, який виріс в небагатій родині, - тому вона ні в якому разі не повинна дізнатися. Та тільки-но вірність і проникливість Ксандера переконують Кайман, що багатство - це не недолік характеру, з'ясовується, що гроші займають невід'ємну частину їхніх стосунків і що Ксандер - не єдине, про що їй слід було переживати.

Враження від книги.
   Короткий опис сюжету книги дуже точно показує всю банальність цієї книги. 
Це типовий підлітковий романчик. 
Типові дивні імена.
Типова історія про Попелюшку (багатенький "принц" і бідна дівчина)
Типова сімейна драма.

    Роман особливо нічим не вразив, але й не розчарував. Я рада, що це одиночний роман, а не початок довгої серійної розповіді (як це зараз модно серед письменників).
  В загальному книга сподобалась. Вдруге я точно її не буду перечитувати, але щоб разок відволіктись від буденності і відпочити згодиться. 
    Кейсі Уест пише дуже легко  і цікаво. Сюжет не був затягнутий, всі події розгортались досить швидко і водночас послідовно. Я прочитала книгу десь за 4-5 год. з перервами. Ще точно не вирішила, але є ймовірність того, що я ще щось почитаю в авторки книги "Дистанция между нами".
  Думаю, що книга сподобається любителям підліткових романів.


Немає коментарів:

Дописати коментар