субота, 13 серпня 2016 р.

Дейвід Кіркпатрік
"Ефект facebook"
[внутрішня історія компанії, 
що об'єднує світ]

Чому я вирішила прочитати цю книгу?
  Зараз серед молоді важко знайти людину, яка б не чула про facebook, тому мені захотілось дізнатись як це все почалось, які перешкоди долав на шляху всесвітнього визнання facebook.

Сюжет книги.

  Мені здається, що запис на обкладинці "внутрішня історія компанії, що об'єднує світ" дуже точно описує все, що описано на 458 сторінках.


Враження від книги.
  Починала її читати я з величезним ентузіазмом. Як я й думала, історія всесвітньої мережі починається з маленької гуртожицької кімнатки другокурсника Гарварда. 
  Зазвичай цікаво читати про зміну подій з 2003 року до сьогодення, але в цій книзі змінюються люди, розширується популярність мережі, але погляди Марка Цукерберга на розвиток facebook'а є незмінними. Все починалось із маленької мережі для гарвардської "еліти", далі почало поширюватись на інші університети, міста, країни, материки. Мені дуже сподобалось те, що для Марка у всі часи головним було об'єднання людей, а не грошове накопичення. Звичайно було багато нюансів, ті самі фінансові проблеми, позови від людей, які скоріше створили мережу, і за словами яких, Марк вкрав ідею їх сайту і т.д. Марк давав людям те, що вони хотіли. Люди по своїй натурі дуже цікаві, вони хочуть все знайти про своїх знайомих і саме таку можливість facebook їм подарував. 
  Мені дуже сподобалась фраза з книги: "за елементарним фасадом успішно ховався неймовірний комплекс технологій, непомітний для більшості людей, які відчували простоту й привітність сайту". Мене завжди цікавило те, як з нічого створювалось щось. Сайти це якраз таке творіння. Ця книга надихнула мене спробувати самій програмувати. І я можу сказати, що це дуже важко. Хоча потрібно просто писати коди, але їх потрібно знати і найважче знайти помилку, яка не дозволяє твоєму творіння працювати нормально. Тому я захоплююсь такими людьми як Цукерберг та інші творці соціальних мереж та пошукових програм.  Можливо це й смішно захоплюватись людьми які 25 год. на добу сидять за комп'ютером, але я знаю як важно догодити і захопити людину чимсь. Це колосальна робота.
  Раджу книгу всім, хто цікавиться кібер-світом, або просто хоча пізнати всесвітню мережу з іншого боку.

Немає коментарів:

Дописати коментар