четвер, 22 вересня 2016 р.

НОВИНКА
Макс Кідрук
"Зазирни у мої сни"

Сюжет книги.
   П'ятилітній хлопчик-українець переживає складну операцію, під час якої у нього на 36 секунд спиняється серце. Лікарям вдається його витягнути з того світу. Але дитина починає бачити незвичні тривожні сни. За кілька років він з родиною переїжджає до США, сни стають дедалі моторошними. Уві сні щось дуже «лихе» приходить до нього, якийсь злий розум витинається з його підсвідомого. Вчені з інституту вивчення мозку почали досліджувати сни юнака. Завдяки самонавчальній комп'ютерній програмі, котра аналізує дані електроенцефалограми, вдалося розпізнавати образи, що виникають в його мозку.

Враження від книги.

   Напевно я мало кого здивую, коли скажу що книга мені сподобалась. Це ж Кідрук!) Для мене ЗУМС стала сумішшю фільмів "Астрал" та "Паранормальное явления", які я дуже люблю. Книга насичена безліччю моторошних моментів, під час яких перестаєш дихати і разом з головними героями переживаєш усе, що відбувається. Це реально талант та велика праця так писати. Браво! 
   Ще мені було дуже цікаво читати про дослідження мозку. Я закінчила психолого-педагогічне відділення, тому за цю інформацію я окремо кажу дякую Максу. 


  Знаєте, що мені подобається в книгах Кідрука? Він грунтовно підходить до всього, що описує в книзі. Більшість наукової та технічної інформації його історій є реальною. І ще крутіше те, що він їх так подає читачеві, що від усіх цих, здавалося б "нудних даних" просто неможливо відірватись, хочеться дізнатись ще і ще.

Однозначно раджу читати книги Макса Кідрука, 
зокрема "Зазирни у мої сни"

Ще корисна інформації!!!
Макс розпочинає тур по Україні з цією книгою. Тому чекайте його у своєму місті. Детальну інформацію про тур та дати можете побачити в оф.спільності Макса в ВК - https://vk.com/max_kidruk_writer 
В Тернополі чекайте Макса 4 жовтня!

Немає коментарів:

Дописати коментар