середа, 8 липня 2015 р.

Діана Вінн Джонс
"Мандрівний замок Хаула"

Чому я вирішила прочитати книгу?

   Цю книгу я вже хочу прочитати близько року. З того часу, коли подивилась її екранізацію неймовірного Хаяо Міадзакі. Це одна з його найкращих робіт (на мою думку і думку багатьох інших людей). Після перегляду аніме, я дуже багато разів натрапляла на відгуки про цю книгу і всі вони були дуже позитивними. Всі захоплювались книгою. 
  Але чомусь в мене ніяк не доходили руки взяти і прочитати її. А от зараз дійшли... :)

Сюжет книги.
  ... Софі живе в казковій країні, де відьми і русалки, семимильні чоботи і собаки,які говорять  - звичайна справа. Тому, коли на неї звалюється жахливе прокляття підступної Болотній Відьми, Софі нічого не залишається, як звернутися за допомогою до таємничого чарівника Хаула, що живе у мандрівному замку. Однак, щоб звільнитися від чар, Софі доведеться розгадати чимало загадок і прожити в замку у Хаула набагато довше, ніж вона розраховувала. А для цього потрібно подружитися з вогненним демоном, зловити падучу зірку, підслухати спів русалок, відшукати мандрагору і багато, багато іншого.

Правда ж цікавий опис ;)

Враження від книги
   Думаю, що Ви вже зрозуміли, що я в захваті від книги. Це чудова і цікава книга. Так, звісно, мені було вже не так неочікувано дізнаватись деякі моменти книги, бо я вже бачила її екранізацію. Але це було давно і було дуже приємно оновити в голові цю історію. Я щиро усміхалась і переживала за героїв книги. А це для мене є одним з головних показників того, що книга варта того, щоб її читали.

Екранізація книги
  Зрозуміло, що мультфільм трохи відрізняється від книги. Але це робота Хаяо Міадзакі, а це для мене один з ГОЛОВНИХ показників того, щоб кіноробота буде неймовірною. Я не так давно познайомилась з його творчістю, але вже щиро люблю його стиль. Мені здається все за що береться режисер є чудовим, або він має "чуйку" на те, що буде чудовим. Не знаю, що з цього вірне припущення, але я щиро захоплююсь його роботами. Герої його мільтфільмів стали загальними улюбленцями! Хоча я і не найбільший фанат аніме "Мій сусід - Тоторо", але Тоторо - це щось. Я дуже хочу придбати собі щось з його малюнком, щоб завжди посміхатись, дивлячись на цього смішного велетня і щоб мати в себе одну частинку з чудових робіт Хаяо!

Тому раджу всім і книгу, і ОБОВ'ЯЗКОВО аніме! :)

Немає коментарів:

Дописати коментар