пʼятниця, 3 липня 2015 р.

Стівен Кінг
"Ярость"

Чому я вирішила прочитати книгу?
  З цією книгою я ознайомилась в аудіоформаті. Просто я давно вирішила, що дорога в університет надто довга і я хотіла з користю використовувати цей час. Тоді мені на очі попала ця книга. І я подумала "чому б і нє?", бо ж Кінг це завжди щось цікавеньке.

Сюжет книги
  І було так: у звичайному маленькому містечку жив звичайний хлопчик, не надто старанно вчився у звичайній середній школі. І була смертна провінційна туга, яка породжує спрагу зробити хоч що-небудь - не важливо що - підірвати звичне життя, вбити або померти.   Одного разу - ніхто не знає чому - хлопчик взяв з собою в школу зброю, і полилася кров. Нові й нові мешканці містечка падали жертвами люті ...

Враження від книги
  "Ярость" мені дуже сподобалась. Кілька днів назад я прочитала книгу "19 минут", де також розповідається про хлопця зі зброєю, який розізлився на всіх. Але Кінг це все описав так, що кожне слово було єдиним цілем із всім сюжетом. Книга також не була аж такою неочікуваною і захоплюючою, але вона була цікавою і не затягненою. Здавалося, що про всі події в книзі автор розповідає рівно стільки, скільки це має бути і ні на секунду довше. Це мені дуже сподобалось. І взагалі, в книзі дуже багато хороших цитат, вона дуже точно передає життя підлітків і те, що ховається за їхніми усмішками. Чудова книга!
Раджу прочитати!

Немає коментарів:

Дописати коментар