четвер, 2 липня 2015 р.

Джоди Пиколт
"19 минут"


Чому я вирішила прочитати книгу?

  Цю книгу мені порадила одногрупниця. Також вона мене зацікавила своїм сюжетом.

Сюжет книги
 Тишу провінційного Стерлінга приголомшує надзвичайне подія - в одній зі шкіл учень відкриває стрілянину по своїм однокласникам. Що змусило несхожого на інших підлітка взяти в руки пістолет?

Враження від книги
  Книга досить хороша. Але мене не вразила. На мою думку, занадто довго тягнеться весь сюжет, не має ніяких раптових неочікуваних подій. Це трохи "заколисує". Мені книга видалась навіть трохи нудною. 
Це вже друга книга цього автора. І я тепер точно знаю, що її романи не для мене. Напевно це остання спроба познайомитись з автором.

  Але в загальному книга є хорошим психологічним романом, де гарно описано емоції підлітків та їх нелегке життя серед однолітків.


Немає коментарів:

Дописати коментар