понеділок, 10 серпня 2015 р.

Эдвард Кэри
"Заклятие дома с химерами"


Чому я вирішила прочитати книгу?

    Давно побачила її в новинках Книжкового клубу і просто було цікаво. Але не настільки цікаво, щоб самій її купити. Тому я просто позичила її в друга. Я дуже рада, що не тратила на неї грошей.

Сюжет книги.
   Розкішний таємничий особняк на околиці Лондона ... Ніхто з городян не наважується підійти до нього. Тут живе загадковий клан Айрмонгеров. Будь який чужинець, що проник в будинок, зникає.
Клод народився в цьому будинку, повному секретів і дивних речей. У нього дивовижний талант - він чує голоси предметів. Юнак з нетерпінням чекає повноліття, щоб стати посвяченим в таємниці свого роду, але зустріч із служницею Люсі перевертає його життя. Від неї Клод з жахом дізнається, що всі предмети в будинку колись були людьми, і серед них - мати дівчини. Заради Люсі юнак готовий порушити закони своєї сім'ї і проникнути в таємну кімнату, до якої можуть входити лише обрані...

Враження від книги.
   Книги мені не дуже сподобалась. Я читала її (або краще сказати, що я її мучила) приблизно два місяці, якщо не більше. Мені сказали, що в кінці вона буде цікавою. Але ні в кінці, ні на початку мені не було цікаво. Всі події в книзі відбуваються дуже повільно і очікувано. Мене нічого не здивувало і тим більше нічого не захопило мене. Вдруге я її точно читати не буду, і нікому її також не буду радити.

Немає коментарів:

Дописати коментар