середа, 29 квітня 2015 р.

Себастьян Жапризо
"Ловушка для Золушки"

  Саме з цієї книги я вирішила почати виконувати мій #КнижковийВиклик27 (http://worldprintedpages.blogspot.com/2015/03/27-27-27-27.html). 

   З перших сторінок книга мене неабияк зацікавила. Вона настільки була незрозумілою і загадковою, що хотілось читати ще і ще, щоб зрозуміти як все насправді. 

  Ось початок книги, який мене просто шокував: "Жили-были когда-то, давным-давно, три девочки. Первой считалась Ми, второй — До, третьей — Ля. Была у них крестная, душистая-предушистая, и она никогда не читала детям нотаций, и ее прозвали «крестная Мидоля». Самая красивая из трех этих девочек — Ми, самая умная — До, ну а Ля скоро умрет". Я хотіла просто почитати кілька сторінок для початку, щоб зрозуміти чи цікава книга чи ні, але ця фраза, що Ля скоро помре мене шокувала і от так я читала 3 год. перш, ніж відволіктись. 

  Книга дійсно просто переповнена всякими цікавими та інтригуючими фразами. Коли я прочитала половину книги, то подумала, що вже все зрозуміла і що далі йде розповідь того, як все відбувалось. Але ближче до кінця я усвідомила, що помилялась. І хоча, дочитуючи останні 10 сторінок, вже було зрозуміло як все було насправді, але автор майстерно зумів протримати цю "інтригу" до останньої сторінки. Хоч я вже буквально засинала, коли дочитувала книгу, бо була дуже втомлена, але я дуже хотіла знати вже і зараз як і чим все закінчиться.

  І ще мене протягом всієї книги цікавило питання: Чому автор так назвав книгу? І ось останнє речення мені дало відповідь на всі питання. Це було неймовірне відчуття вибуху емоцій та задоволення від закінчення.

ЧУДОВА КНИГА!

Екранізація
Недавно побачила, що в 2013 році вийшла екранізація цієї книги. Сама я її ще не дивилась і не впевнена, що буду. Бо трейлер фільму мені абсолютно не сподобався. Не так я уявляла собі дівчат, їх характери та деякі події. А ще, мені здається, що в фільмі буде прямо показано, що дівчата були не просто подругами. В книзі це теж подекуди прослідковується, але все ж не так нав'язливо і явно. Тому краще я не буду псувати собі враження від цієї історії.

Немає коментарів:

Дописати коментар