пʼятниця, 8 травня 2015 р.

Марія Матіос
"Солодка Даруся"

Чому я вирішила прочитати книгу?
   
    Нам цю книгу порадив прочитати викладач з політології, щоб ми відчули дух тиску на людей при різних окупантах.

Сюжет книги
   У середині ХХ сторіччя в українському гуцульському селищі, окупованому радянською владою, знедолена сирота Даруся намагається подолати жахливі видіння з минулого. Усе, що вона пам’ятає – це глибоке почуття провини за трагедію, до якої була причетною ще невинним дитям.

Враження від книги
    Якщо чесно, то я не дуже люблю такі історії про наш народ. Якось воно мені читається важко. Можливо через те, що з'являється враження причетності до цього, хоч і віддалений, сумнівний але все ж якийсь зв'язок. Точно не можу сказати. Просто мені важко даються книги про історію українців. 
  Та все ж ця книга мені сподобалась. Спочатку було важкувато читати через специфіку написання книги (книга про Гуцульщину, тому там присутні деякі слова, які можуть бути незрозумілі), але потім книга дійсно захопила. Я вже з нетерпінням чекала, коли відкриються всі таємниці, щоб дізнатись історію Дарусі. 
  Також через те, що книга про українське селище, то я чудово впізнавала "культуру" наших людей. Якщо в сусідів все добре, значить вони живуть "як не люди", "щось приховують" і т.д. Ці вислови і кпини односельчан в сторону Дарусі тільки доповнюють всю трагічність її нелегкої долі.

   Під кінець книги я нарешті помітила те, на що хотів звернути увагу наш викладач. Воно сприймалось також дуже сумно. Адже дійсно, напевно, ніхто не причинив нам так багато горя, як радянський союз (на мою думку), бо тоді уставився такий менталітет українців, який зараз дуже чітко прослідковується, в контексті сучасних подій.

   Раджу Вам прочитати цю книгу, щоб просто дещо краще розрізняти долю нашого народу при пануванні різної влади. А ще повинна вийти екранізація цієї книги. 
Перший тизер мені дуже сподобався, я з нетерпінням чекаю фільм!


Немає коментарів:

Дописати коментар