субота, 18 квітня 2015 р.

[ГОБІТоМАНІЯ]
Джон Рональд Руел Толкін

   Нарешті я дочитала книгу "Гобіт, або Мандрівка за Імлисті гори". Цю книгу я вирішила прочитати, щоб мати повне уявлення про всю історію Володаря Перснів. Всі три попередні книги ("Хранителі персня", "Дві вежі" і "Повернення короля") я прочитала ще минулого року, коли вирішила прочитати всі найбільш відомі серії. І ні одна з книг мене не розчарувала. Я просто обожнюю екранізацію цих книг. А прочитавши саму історію почала ще більше розуміти всі наміри головних героїв, їх думки та дії. Це чудова історія для любителів пригод будь-якого віку. 


Екранізація
   Як я вже казала, я просто обожнюю фільми серії "Володаря перснів". Мені подобається в них абсолютно все - від акторського складу до комп'ютерної графіки. Кожен фільм дарує мені незліченну кількістю емоцій, і радість, і смуток, і тріумф від перемог. Одним словом - я в захваті від фільмів. 
Хоч вони досить моторошні, але я думаю їх можна дивитись від 11-12 років. 
   Ще колись я мала комп'ютерну гру за цією історією. І це була одна з найкрутіших і найулюбленіших моїх ігор. Я її грала здається 10 разів кожним героєм (там можна було обрати ким ти хочеш бути - гобітом, ельфом, гномом, Королем і т.д.) і кожного разу це було напружено та емоційно.
  Отже, я однозначно РАДЖУ прочитати книги ГОБІТОМАНІЇ та переглянути їх екранізації. Ви не згаєте дарма часу)



Немає коментарів:

Дописати коментар