суботу, 10 грудня 2016 р.

Ю Несбё
"Охотники за головами"

Чому я вирішила прочитати цю книгу?
   Мені дуже сподобалась книга "Снеговик"(детальніше про книгу тут - http://worldprintedpages.blogspot.com/2016/03/blog-post.html), тому я з радістю взялась за ознайомлення з його іншими історіями.

Сюжет книги
  Роджер Браун - блискучий "мисливець за головами", незамінний фахівець з підбору топ-менеджерів для найбільших норвезьких фірм. Щоб утримати красуню-дружину, Роджер давно вже живе невідповідно до своїх достатків і, користуючись своїм службовим становищем, краде дорогі картини у кандидатів на керівні посади.
  Одного разу він зустрічає голландця Класа Граафа - ідеального кандидата і одночасно власника картини Рубенса, яка допоможе Роджеру вирішити всі сімейні та фінансові проблеми. Але раптово "мисливець за головами" сам перетворюється на здобич...

Враження від книги.
   І я знову в дикому захваті від цього автора. Так, перші 30 сторінок видались важкими, занадто важкими. Я, навіть, подумувала кинути затію із знайомством творчості цього автора, але потім...Події почали розвиватись настільки стрімко, що я й не помітила, як вже не могла відірватись від книги. 
  Дуже цікава книга, насичені та змістовні історії. А ще мені подобається те, що кожна дрібниця, яка спочатку здається взагалі не суттєвою, в кінці стає майже основною в усій історії. І знову я переконалась, що цей автор заслуговує того, щоб поповнити список улюблених письменників.
  Всі його герої продумані до найменших дрібниць. А кінець цієї книги мене просто вразив. До останніх сторінок я не розуміла, що насправді сталось, хто вижив, а хто загинув і яку долю обрав для себе головний герой. І тут автор починає розкривати всі карти, всі найменші повороти історії стають мегаважливими! Це геніально!
Однозначно буду продовжувати вивчати творчість Несбё.

Екранізація книги.

 Книгу я прочитала вже давніше, але хотіла переглянути її екранізацію, щоб зробити відгук більш повним. І я розчарувалась. Ні, я розумію, що в більшості випадків книга завжди краща, ніж її екранізація, але все одно  засмутилась.
  Хоч майже всі події в фільмі, відповідають книзі (крім 2-3 не дуже значних сцен), але режисери зробили з Роджера Брауна тупенького простачка, який сам мало до чого може додуматись. А в книзі його вчинки і думки показують, що він дуже і дуже кмітливий.
  Також в фільмі поступово все розкривають, до кінця не залишається ніякої таємниці. На завершення фільму просто показують, як всі події трактувала поліція, але для глядачів це стає взагалі неважливим, бо ж всі таємниці вже розкриті.От так!

Але однозначно раджу читати цього письменника,
він вартий вашої уваги!

Немає коментарів:

Дописати коментар