субота, 10 грудня 2016 р.

Лорен Кейт
"Падшие"

Чому я вирішила прочитати цю книгу?
    Просто це черговий підлітковий романчик для відпочинку.

Сюжет книги.
   Люс Прайс крупно не повезло в житті. На пожежі в її присутності загадковим чином гине людина, і дівчину вважають винною в його смерті. У виправній школі, куди переводять Люс, панують закони не менш жорстокі, ніж у в'язниці, до того ж Люс з новою силою продовжує мучити кошмар, який переслідує її все життя, - вона всюди бачить дивні тіні, не відстають від неї ні на крок. І якби не спалахнула любов до Деніеля, її однокласника, життя Люс перетворилася б на справжнє пекло. Тільки чомусь дівчині постійно здається, що вони з Деніелем вже були знайомі - колись, не в цьому житті, - і любов, що виникла між ними, загрожує їй в майбутньому непоправною втратою ...

Враження від книги.
   Особисто мені книга видалась досить нудною і затягнутою. Інколи в мене таке буває, що світові бестселери мене взагалі не зачіпають. Ця книга якраз одна з таких. Мені здається, що навіть для підліткових романів книга не досить хороша. Занадто закручений сюжет, стільки всяких таємниць і здогадів, що здавалось би мало робити книгу цікавою, але ні...Через те, що в кінці авторка не змогла грамотно все розповісти і пояснити читачеві. 
   Хоча це серійна книга (серія "Падшие" налічує 5 книг), тому можливо я просто не знаю всієї історії і тому важко оцінити цю книгу.

Екранізація книги.
  Тільки що, буквально, я дізналась, що книга повинна бути екранізованою, вже навіть є трейлер. Дуже сумніваюсь, що я захочу дивитись цей фільм. Та все ж можливо в фільмі зроблять історію героїв трохи більш логічнішою. Надіюсь)

Немає коментарів:

Дописати коментар